نكت مصرية / نكت عربيه/ نكت جديدة / نكت مهن اخر نكت /hov k;jm ,New K k;j gfkhkdm ،Jokes/nokat/nokat maghribya مدرسين اطباء / نكت مساطيل / نكت/نكت مصورة/ مصريه/,نكت مضحكه/,نكت جديده

آخر الأخبار

nokat نكت عن نجاح مرسي بانتخابات الرئاسة


نكت عن نجاح مرسي بانتخابات الرئاسة
انت بقي اللي كنت بتتريق عليا



نكت عن نجاح مرسي بانتخابات الرئاسة
صورة القاهرة لاول مرة من غير سكان ساعة اعلان النتيجة



نكت عن نجاح مرسي بانتخابات الرئاسة  nokat lol
مسلسل فاطمة التركي الممل



نكت عن نجاح مرسي بانتخابات الرئاسة  nokat lol
هههههههههه انتو عارفين طبعا ان انا مش مناااااافق خالص



وعد عمرو اديب انه هيقلع ملط لو محمد مرسي كسب يا ريت اللي بيقابلة يفكره ويقول لينا هيقلع امتي



نكت عن نجاح مرسي بانتخابات الرئاسة  nokat lol
يحي القانون ههههههههههههه


نكت عن نجاح مرسي بانتخابات الرئاسة  nokat lol

نكت عن نجاح مرسي بانتخابات الرئاسة  nokat lol


نكت عن نجاح مرسي بانتخابات الرئاسة  nokat lol
انجازات اليوم الاول لمن يطالب بالانجازات من اول يوم


نكت عن نجاح مرسي بانتخابات الرئاسة  nokat lol

نكت عن نجاح مرسي بانتخابات الرئاسة  nokat lol

نكت عن نجاح مرسي بانتخابات الرئاسة  nokat lol

 
28 تعليق إلى الآن "nokat نكت عن نجاح مرسي بانتخابات الرئاسة"

يامرسى ياكيدهم

يا مرسي يا معفن فين الانجازات ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه قول فين الانجازات

يا مرسي يا معفن فين الانجازات ههههههههههه فين ما ترد

يا مرسي اول حاجة عملتها انك نهت علي توفيق عكاشة والزاي يقبلو ان واحد رد سجون يبقي رئيس دة الزمن هيفتكر ان الموبيل تحول في عصر مرسي من وسيلة اتصال الي وسيلة اضائة

مرسى ده انسان ماعندوش ريحة الكرامة سايب ناس بتشتمه كده عادى جدا وبعدين هو ل بيخاف ربنا وعاملى فيها شيخ الشيوخ كان هيخاف يتحمل مسئولية80.000 مصرى هيتسال عليهم قدام ربنا واحد واحد

ده هيضيعنا كلناان شاء الله

الأيام دول ولو النهاردة يوم الاخوان بكرة مش لهم فليتذكروا لعلهم يصلحون من امرهم.ربنا يهديهم

عيب ياجماعة مهما كان دة بردوا الرئيس بتعنا

مرسي اية وارف اية شفيق احسن من البقرة الضاحكة دة

اية يا جماعة

هو ولا مرسى ولا شفيق هو اساسا الريس الصباحى

ربنا يجعلة صالح

كله كوم ومشروع النهضة ده كوم تاني اموت واعرف معالمه ايه
التجربة الكورالمبورية ههههههههههههههههههههه

منتهى قلة الأدب

مرسي مسمره في الكرسي

مرسي انا نفسي انجح كفاياظلم

انتوا لو محترمين مكنتوش قالتوا كده على الرئيس بتعنا انتوا هضيعونا كلنا بالكلام ده يا فلوووووووووووووووووووول

انت مش محترم

بصراحه انت اللى معفن

انت اللى مليون معفن

والله كفايه عليه انه هيلم كل الكلاب ديه

لا ياراجل انت اللى بتعرف ربنا كويس انت اللى محترم انت اللى شيخ مش كده هههههههههههههههههههههههههههههه

انت كده كده ضايع ومالكش لزمه فى النيا انت زى قلتك وقلتك والله احسن

انت اللى ارف ومش محترم وكمان انت لو بحب البلد ديه كنت عملت على نهضتها

اااااااميييييييييييييييييييين يا رب

انت مش فاهم حاجه اساسا انت حتى محصلتش تكون كلب الكلب وفى جدا لصاحبه

مرسي دة عمللي فيها شيخ وعارف ربنا احنا من ساعه لما خد الكرسي واحنا مشوفناش يوم حلو والله .علي راي المثل الشيخ شرم الشيخ .وعلى فكرة هو سبب المصائب دي كها ربنا يوللي مصر ناس كويسه تقدر تحافظ غليها لانها متستهلش تكون بالمنظر دة .ويارب حافظ عليها من كل شر

يااخى حرام اللى بتعملوة فى مرسى يا شراميط

Back To Top